ابزار وبمستر

      [ براي خريد كتاب و مشاهده مراكز پخش و كتاب فروشي هاي مرتبط با ناشر به صفحه ناشر مراجعه نماييد]

چگونه یک آگهی تبلیغاتی خوب بنویسیم؟ دوره‌ی فشرده نویسندگی متون تبلیغاتی
موضوع:
نگارش علمی و فنی - آگهی‌های تبلیغاتی
پديدآورنده:
نويسنده:ویکتوراو. شواب
مترجم: گروه مترجمان داروگ نو
ويراستار:آزیتا جمشیدنژاد
ناشر:

داروگ نو

۲۶۴ صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه
تاريخ نشر:۹۷/۰۵/۱۳
قيمت پشت جلد :۳۰۰۰۰۰ ريال
كد ديويي:۶۵۹.۱۳۲
زبان كتاب:فارسی
محل نشر:تهران - تهران
صفخات اوليه كتاب

معرفي مختصر كتاب:
نويسنده در کتاب حاضر، مدعي است که خواننده را با موضوع نگارش متون تبليغاتي آشنا مي‌کند و درعين‌حال به وي قدرت مي‌دهد که آنچه را خوانده و آموخته، از آن خود کند. ذکر مثال‌هاي گوناگون، شعارهاي تبليغاتي موفق و اين‌که چگونه اين شعارها مؤثر بوده‌اند، از نکات برجسته اين کتاب است.
كتاب بعدي    كتاب قبلي بازگشت به فهرست



 

 
[فراموشی کلمه عبور]
[ثبت نام]