ابزار وبمستر

      [ براي خريد كتاب و مشاهده مراكز پخش و كتاب فروشي هاي مرتبط با ناشر به صفحه ناشر مراجعه نماييد]

بازاریابی عصر چهارم: گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتال
موضوع:
بازاریابی
بازاریابی اینترنتی
پديدآورنده:
نويسنده:فیلیپ کاتلر
نويسنده:هرماوان کارتاجایا
نويسنده:ایوان ستیاوان
مترجم:احمد روستا
مترجم:سجاد عبدالله‌پور
ناشر:

سیته

۱۹۲ صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ ۱ - ۲۰۰۰ نسخه
تاريخ نشر:۹۶/۱۱/۲۴
قيمت پشت جلد :۱۶۰۰۰۰ ريال
كد ديويي:۶۵۸.۸
زبان كتاب:فارسی
محل نشر:تهران - تهران
صفخات اوليه كتاب

معرفي مختصر كتاب:
بخش اول کتاب حاضر نتيجه مشاهدات ما از دنيايي است که در آن زندگي مي‌کنيم. در اين کتاب ابتدا جابجايي در نيروهاي تأثيرگذار که دنياي ما را شکل مي‌دهند معرفي شده است. سپس به بررسي اين امر پرداخته شده که در نهايت چگونه امکان ارتباط بيشتر زندگي انسان‌ها را تغيير داده است. بخش دوم و اصلي کتاب پيرامون اين موضوع بحث مي‌کند که چگونه بازاريابان مي‌توانند بهره‌وري را با درک مسير حرکت مشتريان در فضاي ديجيتال ارتقا دهند. در نهايت بخش سوم کتاب به شرح دقيق تاکتيک‌هاي اصلي بازاريابي عصر جديد پرداخته است.
كتاب بعدي    كتاب قبلي بازگشت به فهرست



 

 
[فراموشی کلمه عبور]
[ثبت نام]