ابزار وبمستر

      [ براي خريد كتاب و مشاهده مراكز پخش و كتاب فروشي هاي مرتبط با ناشر به صفحه ناشر مراجعه نماييد]

تفکر طراحی برای آموزش و پرورش: کاربردها و مفاهیم در یادگیری و تدریس
موضوع:
تدریس
یادگیری
تدریس خلاق
پديدآورنده:
نويسنده:جویس‌هولینگ کوه
نويسنده:چینگ‌سینگ چای
نويسنده:بنجامین ونگ
نويسنده:هوانگ‌یائو هونگ
مترجم:راحین بهرامی
مترجم:مصطفی مصطفوی
مترجم:حسن تاری‌وردی
مترجم:مائده غلامی
ناشر:

علم و دانش

۱۶۴ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۵۰۰ نسخه
تاريخ نشر:۹۶/۰۶/۲۰
قيمت پشت جلد :۱۵۰۰۰۰ ريال
كد ديويي:۳۷۱.۱۰۲
زبان كتاب:فارسی
محل نشر:تهران - تهران
صفخات اوليه كتاب

معرفي مختصر كتاب:
رشته آموزشي تفکر طراحي هنوز نفوذ گسترده‌اي در اصطلاحات تعليمي دانش آموزان و معلمان نداشته است. نياز به درک بهتر کاربردهاي بالقوه تفکر طراحي در زمينه‌هاي آموزشي وجود دارد. درنتيجه کتاب حاضر در هشت فصل به دنبال اين موضوع است که چگونه اصطلاح تفکر طراحي مي‌تواند در زمينه‌هاي آموزشي اجرا و تفسير شود. در فصل اول کتاب نقشي که تفکر طراحي مي‌تواند در بافت‌هاي آموزشي امروز ايفا کند مورد بررسي قرار گرفته. فصل بعد کتاب اين مسئله را مي‌آزمايند که چگونه تفکر طراحي مي‌تواند به صورت وسيله‌اي در حمايت از اهداف آموزشي استفاده شود. فصل‌هاي ۴، ۵ و ۶ کتاب تفکر طراحي در عمل را از طريق تحقيقات تجربي داراي ويژگي تفکر طراحي کودکان، معلمان کارورز و معلمان در حال خدمت مي‌آزمايد. فصل هفتم روش‌هايي را براي رشد و ارزيابي تفکر طراحي مطرح مي‌کند و فصل پاياني کتاب دستورات بيشتر براي استفاده از تفکر طراحي در زمينه‌هاي آموزشي را مورد بحث قرار مي‌دهد.
كتاب بعدي    كتاب قبلي بازگشت به فهرست



 

 
[فراموشی کلمه عبور]
[ثبت نام]