ابزار وبمستر

      [ براي خريد كتاب و مشاهده مراكز پخش و كتاب فروشي هاي مرتبط با ناشر به صفحه ناشر مراجعه نماييد]

مهارت‌های مدیریت کسب و کار: ارتباط موثر
موضوع:
کسب و کار
مدیریت صنعتی
پديدآورنده:
نويسنده:کیت برتون
نويسنده:کالین بارو
نويسنده:پیتر اکونومی
نويسنده:کلر ایونز
نويسنده:نیک گراهام
نويسنده:تام هاپکینز
نويسنده:بن کنچ
نويسنده:الیزابت کونکه
نويسنده:جان مارین
نويسنده:باب نلسون
نويسنده:مالکوم کوشنر
نويسنده:ریچارد پتینگر
نويسنده:برینلی‌ان پلاتس
نويسنده:استنلی‌اروین پورتنی
نويسنده:رومیلا ردی
نويسنده:جان‌ای. تریسی
نويسنده:راب یه‌انگ
مترجم:علی دنیادیده
مترجم:رضا عاطفی
ناشر:

اندیشه آریا

۳۵۲ صفحه - جلد ۱(فهرست تمام مجلدات ) - رقعی (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه
تاريخ نشر:۹۳/۰۹/۲۹
قيمت پشت جلد :۱۶۰۰۰۰ ريال
كد ديويي:۶۵۸
زبان كتاب:فارسی
محل نشر:تهران - تهران
صفخات اوليه كتاب

معرفي مختصر كتاب:
کتاب حاضر، جلد اول از مجموعه «مهارت‌های کسب‌وکار» است که توسط جمعی از شخصیت‌های صاحب‌نظر در این حوزه نگاشته شده است. این جلد از این مجموعه به موضوع برقراری ارتباط مؤثر و کارآمد می‌پردازد. مؤلفان ابتدا به ایجاد ارتباط صمیمی با افراد، ارتباط مجازی، همسان‌سازی از مخاطب، دیدن، شنیدن و احساس کردن برای ایجاد ارتباط مؤثر، ایجاد ارتباط از طریق کلام، کندوکاوی زبان بدن، پیش‌بینی حرکات، احترام به تفاوت‌های فرهنگی و اعتماد بنفس در محیط کار اشاره می‌کنند. در ادامه آن‌ها به راهبردهای سؤال پرسیدن، تطبیق رویکرد متناسب با وضعیت مخاطبان، مهم‌ترین نکات در آمادگی برای سخنرانی و ارائه، مذاکره قدرتمندانه می‌پردازند.
كتاب بعدي    كتاب قبلي بازگشت به فهرست



 

 
[فراموشی کلمه عبور]
[ثبت نام]