ابزار وبمستر

      [ براي خريد كتاب و مشاهده مراكز پخش و كتاب فروشي هاي مرتبط با ناشر به صفحه ناشر مراجعه نماييد]

مهارت‌های مدیریت کسب و کار: رهبری و مدیریت
موضوع:
کسب و کار
مدیریت صنعتی
پديدآورنده:
نويسنده:کیت برتون
نويسنده:کالین بارو
نويسنده:پیتر اکونومی
نويسنده:کلر ایونز
نويسنده:نیک گراهام
نويسنده:تام هاپکینز
نويسنده:بن کنچ
نويسنده:الیزابت کونکه
نويسنده:جان مارین
نويسنده:باب نلسون
نويسنده:مالکوم کوشنر
نويسنده:ریچارد پتینگر
نويسنده:برینلی‌ان پلاتس
نويسنده:استنلی‌اروین پورتنی
نويسنده:رومیلا ردی
نويسنده:جان‌ای. تریسی
نويسنده:راب یه‌انگ
مترجم:علی دنیادیده
مترجم:رضا عاطفی
ناشر:

اندیشه آریا

۲۵۶ صفحه - جلد ۳(فهرست تمام مجلدات ) - رقعی (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه
تاريخ نشر:۹۳/۰۹/۲۹
قيمت پشت جلد :۱۴۰۰۰۰ ريال
كد ديويي:۶۵۸
زبان كتاب:فارسی
محل نشر:تهران - تهران
صفخات اوليه كتاب

معرفي مختصر كتاب:
کتاب حاضر، جلد سوم از مجموعه «مهارت‌های کسب‌وکار» است که توسط جمعی از شخصیت‌های صاحب‌نظر در این حوزه نگاشته شده است. این جلد از این مجموعه به موضوع برقراری ارتباط مؤثر و کارآمد می‌پردازد. مؤلفان ابتدا به کارگروهی، مدیریت کارگروه، کوچک کردن سازمان‌ها،‌ نیروی اشتیاق در رسیدن به هدف، اعتراف به قدرت‌های خود، پایبندی به ارزش‌ها، هرم ارزش‌ها،‌ رؤیاهای بهتر و بزرگ‌تر، اولویت‌گذاری ارزش‌ها،‌ مدیریت حالت‌های هیجانی، رهایی از حالت‌های منفی و غلبه بر ترس اشاره می‌کنند. آن‌ها در ادامه به تقویت روابط در شرایط سخت، انطباق رویکرد، تعیین اولویت‌های ارتباط‌گیری، تبیین ضوابط اخلاقی، شناخت کامل دشمن، جاذبه رهبری می‌پردازند.
كتاب بعدي    كتاب قبلي بازگشت به فهرست



 

 
[فراموشی کلمه عبور]
[ثبت نام]